Er du også på barsel (i Køge Bugt)?
Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 04-07-02 18:32

Min mødregruppe kan ikke mere mødes fast en gang om ugen, da størstedelen
skal tilbage på arbejde her efter sommerferien. Da jeg har barsel indtil
januar, kunne jeg godt tænke mig at få kontakt til andre mødre, der har
barselsorlov. Vi kunne mødes og hygge os, tage på "udflugter", gå i
svømmehallen eller noget helt fjerde. Det vigtigste for mig er, at vi en
gang imellem kommer ud ad huset og møder andre voksne (og børn).

Jeg har en dreng, der er født 19. februar, og vi bor i Greve. Vi har bil, så
der er mulighed for at komme rundt, men for ikke at bruge al for meget
transporttid kunne det være dejligt, hvis du/I bor i nærheden (Køge Bugt).

Håber at der er nogle, der ligesom jeg har brug for at se andre mennesker!

Mange hilsner
Lisa

Fra : Karina Poulsen

Dato : 29-09-02 10:10

Jeg er også på barsel, jeg bor i køge og har en dreng der blev født den
11feb. Du er meget velkommen til at skrive til mig på wilms@oncable.dk
Mvh Karina