Dum gnaver
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-07-02 18:24

Greetings!

Jeg har købt mig en ny gnaver. Den ter sig underligt. Kan finde på,
umotiveret, at hoppe op i toppen eller ned i bunden af skærmen.

Der er tale om en Logitech Optical WheelMouse. Sidder i PS/2-porten. OS'et
er Win2000 og driveren er 9.61.

Ved ikke om det er hardwarespecifikt eller om det er Windows der kludrer i
det. Og nej, den skal _ikke_ i USB-stikket.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-07-02 18:41

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev bl.a.:

> [...]
> skærmen.
>
> Der er tale om en Logitech Optical WheelMouse. Sidder i PS/2-
> porten. OS'et er Win2000 og driveren er 9.61.

Det kan godt skyldes underlaget. Kører du rundt på et blank eller "spættet"
underlag kan det risikere at forvirre musen. Prøv med et stykke hvidt papir
som underlag.

--
Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-07-02 21:22

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message
> Det kan godt skyldes underlaget. Kører du rundt på et blank eller
"spættet"

Den hopper selv. Jeg hjælper den ikke. Pludseligt er den et andet sted på
skærmen.

Min musmåtte er belagt med grafik, men det generer den ikke synderligt.
Virker fint, men pludseligt er den i toppen eller i bunden eller bare et
andet sted end der hvor jeg efterlod den.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-07-02 23:43

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> Jeg har købt mig en ny gnaver. Den ter sig underligt. Kan finde på,
> umotiveret, at hoppe op i toppen eller ned i bunden af skærmen.

Har fundet en mulig årsag.

"Permanent protection" fra Panda Antivirus.

Hvorfor f*nden han AV-producenterne ikke lave noget software der virker
ordentligt. Det software jeg har prøvet kan ikke tælles på én hånd og der er
altid inkompatibilitetsproblemer...

Nå, det hører jo slet ikke hjemme her...