AGP-slot på Asus P2B-D
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 04-07-02 13:11

Jeg har nu haft en velfungerende computer på et Asus P2B-D med 2*PIII-450
og et Matrox G450.
Men efter at have stået i et stykke tid uden at være blevet brugt ville
den pludselig ikke. Den sagde de velkendte 1+3 bip, der indikerer, at der
enten ikke er et grafikkort eller at det / eller grafikkort-RAM'ene er i
udu.
Jeg har forsøgt at sætte andre AGP-kort i - samme resultat.
Så satte jeg at gammelt miroCRYSTAL 20SD PCI-kort baseret på
S3Vision/864-chippen i. Det virker nogenlunde - men jeg kan kun starte Win
XP Pro i safe-mode - den fryser i normal med det samme. I safemode kan jeg
tilmed køre op til 1024*768.
Er der noget, man kan gøre for at komme til at køre med AGP igen? Nogen
der har en idé til, hvad der er gået galt?
Jeg har intetsted kunnet finde drivers til miro-kortet - nogen der har et
link?

Med venlig hilsen

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk