19" ADI MicroScan G66 til 1799,- Fejl??
Fra : Ukendt

Dato : 04-07-02 11:42

Bj Trading har subject?
Er der noget galt med den skærm eller hvad?
Det er da sindsygt billigt, hvis den er mere værd!

Mvh
Allan

Fra : Martin K

Dato : 04-07-02 11:44

Allan Rasmussen wrote:
> Det er da sindsygt billigt, hvis den er mere værd!

Man kan jo sige at alt er billigt hvis det er mere værd! *gg*

Sorry... ku' sq ikk' la' vær'!

--
Martin K

Fra : HB

Dato : 05-07-02 17:14

"Allan Rasmussen" <jawa350 at HOTMAIL . COM> skrev i en meddelelse
> Bj Trading har subject?
> Er der noget galt med den skærm eller hvad?
> Det er da sindsygt billigt, hvis den er mere værd!

Overvej den her: Samtron Business 96B til 1873 kr. (se forhandler på
edbpriser.dk)

Venlig Hilsen
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-02 22:10

> Overvej den her: Samtron Business 96B til 1873 kr. (se forhandler på
> edbpriser.dk)

Tak. Men nu har jeg altså impulskøbt en SAMSUNG SyncMaster 957p... Til
3025,- incl. porto og betaling pr. efterkrav via IT-Butikken. Sikken en
service! Levering fra dag til dag.

Sikken en omvæltning efter at have siddet foran en Hansol 501P siden '96...
Får helt ondt i nakken af at sidde og dreje hovedet for at se alt hvad der
foregår på skærmen

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-07-02 01:55

> Får helt ondt i nakken af at sidde og dreje hovedet for at se alt hvad der
> foregår på skærmen

Porno.....?? Naaaaaaaaa ;)

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-02 23:07

> Porno.....?? Naaaaaaaaa ;)

Det får man da ikke ondt i nakken af... Det er da et helt andet sted...

Allan

Fra : Martin Østerberg

Dato : 07-07-02 00:41

On Sun, 7 Jul 2002 00:07:17 +0200 skrev "Allan Rasmussen" <jawa350 at
HOTMAIL . COM> .

>der

>Det får man da ikke ondt i nakken af... Det er da et helt andet sted...

Og så får dk.edb.hardware også en ny betydning...

Martin