Seværdiheder på Bornholm
Fra : West Point

Dato : 04-07-02 10:02

Min familie og jeg skal på ferie på Bornholm i år og vil gerne høre
nogen, hvad der er værd at se derovre. Vi har allerede bestemt os for
at ville se Troldeskoven, Hammershus, Helligdomsklipperne og Joboland.
Og mon ikke vi skal en tur på Due Odde strand.
Men er der andre steder at se nærmere på?
West Point

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 04-07-02 10:35

"West Point (slet 887C8)" <Esebjerg@887C8hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og mon ikke vi skal en tur på Due Odde strand.
> Men er der andre steder at se nærmere på?

Dejlig ø.. Men I må ikke undgå at besøge Brændegårdshaven.....

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 04-07-02 15:09

Thu, 4 Jul 2002 11:34:57 +0200, skrev "news.sunsite.dk"
<niels@biggs.dk> :

>Dejlig ø.. Men I må ikke undgå at besøge Brændegårdshaven.....

Brændesgårdshaven hedder Joboland nu !! Det var vist noget med at
specielt udlændinge fik kvababbelse over at skulle udtale det
oprindelige navn

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Niels

Dato : 04-07-02 18:23

"Gitte Sørensen" <gydda@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Brændesgårdshaven hedder Joboland nu !! Det var vist noget med at
> specielt udlændinge fik kvababbelse over at skulle udtale det
> oprindelige navn

Naaaaaarj..... det er da løgn..... *snøøøft*

--
Niels