voodoo banshee, debian
Fra : Eg

Dato : 04-07-02 02:06

Jeg prøver i øjeblikket på at få diverse 3dfx-krævende spildemoer til at
virke med mit aldrende banskee-kort, men enten er frameraten en halv pr
sekund, eller også (Når MESA_GLX_FX sættes til 'fullscreen') får jeg
fejlene:

gd error (glide): Can't find or access Banshee/V3 board
gd error (glide): grSstSelect: non-existent SST

Jeg har ledt desperat på nettet, men har ikke rigtigt kunne finde noget
jeg kunne bruge...

/Eg

Fra : Lars Munch

Dato : 04-07-02 18:45

On Thu, 04 Jul 2002 03:05:48 +0200, Eg wrote:

> [...]
> (glide): grSstSelect: non-existent SST
>
> Jeg har ledt desperat på nettet, men har ikke rigtigt kunne finde noget

Kører du XFree86 version 3 eller 4?. Hvis du kører version 3 skal du
benytte glide2 og hvis du kører version 4 skal du benytte glide3 med
direct rendering.

Under Xfree86 version 3 er der kun fullscreen der er hw acceleret.

-- Lars Munch