Problem med Hitachi dvd-drev.
Fra : Lasse Andersen

Dato : 04-07-02 01:48

Jeg prøver at hjælpe en kollega med at få hans dvd-drev til at virke i
Windows XP. Han bruger et program, der hedder Power DVD til at se film med,
men han får fejlen:
Unable to load CLDVD16.DLL / CLDVD32.DLL
Han har et Hitachi GD-2500 dvd-drev.

Det er de eneste oplysninger, som jeg har fået af ham og jeg ved godt at de
er yderst sparsomme, men jeg tager alligevel chancen og spørger her, hvis
nogen skulle kende til fejlen.
Jeg har prøvet at søge rundt på nettet, men har ikke kunnet finde noget, der
kunne hjælpe, så nu håber jeg, at der en af Jer, som kan komme med de vise
ord.

På forhånd tak.
MVH,
Lasse Andersen.

Fra : Leony

Dato : 04-07-02 10:37

"Lasse Andersen" <lasse.andersen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg prøver at hjælpe en kollega med at få hans dvd-drev til at virke i
> Windows XP. Han bruger et program, der hedder Power DVD til at se film
med,
> men han får fejlen:

Nu har han husket at bruge den version af PowerDVD som skal bruges til XP
(version 4).
Han kan opgradere sin version 3 (eller tidligere) her:
http://www.gocyberlink.com/winxp_patch/winxp_patch_eng.asp
Han kan downloade en trial her:
http://www.gocyberlink.com/english/download/dl_file.jsp?dl_id=1

> Unable to load CLDVD16.DLL / CLDVD32.DLL

Kan slet ikke finde noget om disse 2 dll'er på Google.

Hvis ovenstående ikke er til nogen hjælp, så prøv at spørge i dvd-drev
gruppen.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/