Concorde C5 og XAL filer
Fra : Kim Noer

Dato : 03-07-02 22:57

Davsen der..

Jeg har et par af dem 'inde' i C5 - og de vil ikke åbnes, ej heller
exporteres. De ligger alle i USR laget. Hvordan kan jeg komme ind i dem
(de virker fint) ?

--
"I'm suffering from amnesia and deju vu at the same time.
I think I've forgotten this before." - Steven Wright

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-07-02 07:05

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote in message
> Davsen der..
>
> Jeg har et par af dem 'inde' i C5 - og de vil ikke åbnes, ej heller
> exporteres. De ligger alle i USR laget. Hvordan kan jeg komme ind i dem
> (de virker fint) ?

Hvad præcist er det du vil?
Du snakker om usr-laget, det tyder på at det er program tilpasninger du vil
eksportere
Det gør du fra dit udviklingsmiljø - eller i XAL kan man gøre det
Bliver eksporteret til ren tekst

NB! Jeg er rimeligt sikker på at datamodellen for C5 og XAL ikke er ens

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Kim Noer

Dato : 04-07-02 14:04

"Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote in message

> [...]
> du vil eksportere
> Det gør du fra dit udviklingsmiljø - eller i XAL kan man gøre det

Det er nemlig det jeg vil - men problemet er at der er enkelte XAL filer
der ikke vil hverken åbnes eller eksporteres.

> NB! Jeg er rimeligt sikker på at datamodellen for C5 og XAL ikke er
> ens

Det er de nok ikke. Men der er 'noget' der hedder XAL i C5, det er en
slags scripts man kan bruge (altså hvor SEARCH etc kan køres).

--

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-07-02 16:07

> "Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote in message

> Det er nemlig det jeg vil - men problemet er at der er enkelte XAL filer
> der ikke vil hverken åbnes eller eksporteres.

Hmm, prøver via C5's udviklingsmiljø eller via stifinder?
Jeg mener at der er nogle usr filer der ikke indeholder reelle tilpasninger
(scripts)

Hvilke filer er det mere præcist det drejer sig om?
Kan være at der er et sammenfald med XAL?
Min erfaring med produktet er godt nok noget støvet til

> Det er de nok ikke. Men der er 'noget' der hedder XAL i C5, det er en
> slags scripts man kan bruge (altså hvor SEARCH etc kan køres).

Ahh, jeg er ikke så bekendt med udvikling i C5
Da du skrev XAL, så tænkte jeg straks Concorde/Damgaard/Navision XAL
(MSXAL?)
Men du mente Xtended Application Language der også er en del af C5

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Kim Noer

Dato : 05-07-02 21:14

> [...]
> Kan være at der er et sammenfald med XAL?
> Min erfaring med produktet er godt nok noget støvet til

Ah gnu. Det viste sig at leverandøren har låst nogle bestemte filer. Jeg
hader den slags - bliver frygtelig nysgerrig *hint*.