Siden kan ikke vises
Fra : Jens Kondrup

Dato : 03-07-02 22:18

Har haft problemet, at sider jeg tidligere kunne se, ikke længere kunne
vises. Også efter at have fjernet tmp internet files og cookies. Spurgte
her, om nogen kunne hjælpe - men ingen kendte tilsyneladende problemet.
Fik idag hjælp fra nyhedsgruppen:
microsoft.public.windows.inetexplorer.ie6.browser:

In your Windows folder, locate a file named "HOSTS", (No extension). Open it
for editing using Notepad or any pure ASCII text editor. Chances are, the
sites you are having problems with will have an entry. Each entry will be an
IP address, followed by the (non-visible) tab separator, and a URL. Delete
the entries completely, save your changes, then restart Internet Explorer
and try to reach your sites.

There is logic to this, though this is probably not the forum for a lengthy
discussion.

- det virkede. Hermed givet videre.
Hilsen Jens Kondrup

Fra : goofy

Dato : 07-07-02 19:52

Hej Jens

Da jeg ikke er såååå god til engelsk- kan du på dansk forklare mig hvad du
gjorde?

Steen

Fra : Anders Lund

Dato : 07-07-02 20:50

goofy wrote:
> Da jeg ikke er såååå god til engelsk- kan du på dansk forklare mig
> hvad du gjorde?

Men "super" oversættelse!

I din Windows mappe, lokalisere en fil med navn "HOSTS", (uden efternavn).
Åben den igennem Notesblok eller i en hver anden ren ASCII teskst editor.
Der er chance for, at siden du har problemer med, har en "linie" her. Hver
linie vil bestå af en IP-adresse, efterfult af en (ikke synlig) tabulator,
og en URL (Internet adresse). Slet hele linien, gem ændringerne, genstart
Internet Explorer og prøv og forbind dig til siden igen.

Der er logik i dette, men dette er nok ikke det rigtige forum til en længere
diskution.

Slut!

En anden gang, prøv lige at læse denne, inden du svare på et indlæg:

Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/
Keyboard counter - http://project-dolphin.net/