Fiskeri i Tyskland
Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 01-07-02 17:55

Hvor i Nordtyskland kan man fiske/er der noget at fiske?

Vi er nogle stykker som skal afsted i en uges tid og har besluttet os for at
trille lidt rundt i Nordtyskland, og det bliver vel øst sydøst for Fehmern.

Alle former for tips om fiskeri har stort set interesse, kyst, trolling,
hav, å, flod, vandhul, sø, mede, flue, spin, pirk osv. osv.

Det er også muligt at vi kører vest-over, til Slesvig-Holstein, det vides
endnu ikke..

på forhånd tak,
K.

Fra : Ole Mose

Dato : 03-07-02 18:56

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> hav, å, flod, vandhul, sø, mede, flue, spin, pirk osv. osv.
>
> Det er også muligt at vi kører vest-over, til Slesvig-Holstein, det vides

Der er jo Slei og Kielerkanalen

Der er et link her, hvor fiskere udveksler erfaringer om fisketegn i
Tyskland.
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=3237

Mvh

Ole

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 04-07-02 11:19

Ok, tak..

Jeg har været inde på nogle tyske sider, men efter 10 års pause kan mit
tyske være på et meget lille sted, jeg forstår dog noget og lader til at det
er mest kystfiskeri, foregår der ikke så meget indlands?

Men uanset, hvis folk har noget på hjertet, kom endelig ud af busken..

K.