Skjorter på tilbud
Fra : Stefan Garvig

Dato : 03-07-02 17:21

Hej

Jeg har skjorter til salg:

Mærke: Boca Baton
Str. Large, halsstr. 41/42
Farve: Hvid eller olivengrøn.
Butikspris 399 kr.
Sælges for: 150 kr.

Mærke: Valentino Jeans
Str. 56/XXL, svarende til halsstr. 44/45
Farve: Hvid eller grå
Butikspris: 1.199 kr.
Sælges for: 400 kr.
I original emballage!

Henvendelse:
Stefan Garvig
Fundervej 38
2610 Rødovre
Tlf. 44 91 39 02
Mobil: 40 93 46 57

Fra : Jacob

Dato : 03-07-02 17:51

"Stefan Garvig" <sgdata@edb.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har skjorter til salg:

Hejsa Stefan

Denne gruppe er ikke beregnet til salg eller reklame. Nogle folk bliver
meget sure når de ser sådan noget i denne gruppe. Jeg vil derfor venligst
opfordre dig til at slette indlægget igen. Evt. kan du poste indlægget i en
af markedsgrupperne http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked

cut and paste fra Outlook hjælp til at slette indlæg

----------
Sådan slettes en nyhedsgruppemeddelelse
Nyhedsgruppemeddelelser gemmes på en nyhedsserver. For at andre skal kunne
læse dem, kan de ikke slettes på serveren. Du kan dog slette de
nyhedsgruppemeddelelser eller brevhoveder, der er hentet til din computer.

1.. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
2.. Klik på Ryd op nu under fanen Vedligeholdelse.
3.. Klik på Gennemse, og vælg en nyhedsserver eller en bestemt
nyhedsgruppe, og klik derefter på OK.
4.. Hvis du vil nøjes med at slette meddelelsesteksterne i det markerede
emne, skal du klikke på Slet meddelelser.
eller

Hvis du vil slette brevhoveder og meddelelser i det markerede emne, skal
du klikke på Slet.

Nyhedsemner, der slettes på denne måde, fjernes permanent fra din
computer.

--------------------

venlig hilsen

Jacob

Fra : Stefan Garvig

Dato : 03-07-02 18:34

Hej Jakob

Undskyld!!

Jeg postede i en forkert gruppe. Jeg nørkler med at slette min mail i løbet
af aftenen.

Og tak for din vejledning.

Bedste Hilsner

Stefan Garvig

Fra : Jacob

Dato : 03-07-02 20:28

> Hej Jakob
>
> Undskyld!!
>
> Jeg postede i en forkert gruppe. Jeg nørkler med at slette min mail i
løbet
> af aftenen.
>
> Og tak for din vejledning.
>

> Bedste Hilsner
>
> Stefan Garvig

Selvom jeg kom til at give dig en forkert opskrift til at slette meddelelsen
er den væk nu og det er jo det vigtigste. Her er den rigtige opskrift for
god ordens skyld:

-------
Sådan slettes en sendt meddelelse

1.. Vælg den nyhedsgruppe, hvorfra du sendte meddelelsen, og marker
derefter meddelelsen på mappelisten.
2.. Klik på Slet meddelelse i menuen Meddelelse.
Bemærk!

a.. Du kan kun slette meddelelser, du har sendt.
b.. Når en meddelelse er slettet, kan det vare lidt, før den fjernes fra
serveren og fra andre servere på Internettet. Selvom du sletter en
meddelelse, fjernes den ikke fra en anden brugers computer, hvis brugeren
hentede meddelelsen, før den blev slettet.

Jacob