Goldfinger kort til Athlon
Fra : Martin Hansen

Dato : 03-07-02 17:12

Hejsa

Jeg ahr fået fat i en gammel Ath 650 mHz, som jeg gerne vil have lidt mere
power ud af. Mange har opnået enddog overordentlig gode resultater med
denne, men det kræver i alle tilfælde at jeg får låst min mulitplier på
processoren op hvis der skal ske noget seriøst. Derfor mangler jeg et
goldfinger card, af hvilket som helst mærke!! Ved nogen hvor jeg kan få fat
i sådan en?

Med Venlig Hilsen
Martin

Fra : Daniel-San

Dato : 04-07-02 09:10

> [...]
> processoren op hvis der skal ske noget seriøst. Derfor mangler jeg et
> goldfinger card, af hvilket som helst mærke!! Ved nogen hvor jeg kan få

Jeg købte mit her i sin tid :

http://www.atmax.dk/

Linket virker stadig, men forretningen må sgu' være sløv, så jeg ved ikke om
siden virker :-|

Mvh
Daniel-San