dtext.news.tele.dk?
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 03-07-02 15:49

Hvad søren sker der med ovenstående nyhedsserver hos TDC?

Det seneste døgn har jeg ikke kunnet få fat i den.

Claus

Fra : Peter Juhl

Dato : 03-07-02 15:50

"Claus Nygaard-Pedersen" wrote...

> Hvad søren sker der med ovenstående nyhedsserver hos TDC?
>
> Det seneste døgn har jeg ikke kunnet få fat i den.

Begge news-servere hos TDC er nede ... på 2. (3. ?) døgn.

/Peter

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-07-02 17:40

On Wed, 3 Jul 2002 16:48:50 +0200, "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnp@ofir.dk> wrote:

>Hvad søren sker der med ovenstående nyhedsserver hos TDC?
>
>Det seneste døgn har jeg ikke kunnet få fat i den.

Jeg har lige snarket med Christina fra BB support, hun lød meget sød,
men beklager at hun ikke har nogen info om hvad der er galt med det,
men kunne trøste med at de arbejder på den, og det ikke skulle være så
længe inden den kommer op igen.

Men om "ikke så længe" er 2 timer, eller 3 dage, meller historien ikke
noget om,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-07-02 17:54

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> wrote in message

> Men om "ikke så længe" er 2 timer, eller 3 dage, meller historien ikke
> noget om,,,

Okay

> --
> news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
> kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Men hvordan kunne du sende til tele.internet, via din egen server? Mener da
du ikke kan dette?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-07-02 18:22

On Wed, 3 Jul 2002 18:53:42 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Men hvordan kunne du sende til tele.internet, via din egen server? Mener da
>du ikke kan dette?

Jeg bruger Hamster, der opføre sig som en reader, når den snarker med
div. server.

Fra : bki

Dato : 03-07-02 18:27

> [...]
>
> Okay

> Men hvordan kunne du sende til tele.internet, via din egen server? Mener

Der er jo noget der hedder telefon, så jeg gætter på han har ringet til
BredBånd support

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-07-02 19:15

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> wrote in message

> Men om "ikke så længe" er 2 timer, eller 3 dage, meller historien ikke
> noget om,,,

Begge servere er oppe igen

se news:slrnai6ep4.bgj.sonny@bofh.nerdheaven.dk