Computeren resetter pludseligt (se også tr~
Fra : Lars Brink

Dato : 03-07-02 15:34

Fra Windows XP loggen:

Fejlagtigt program winlogon.exe, version 0.0.0.0, fejlagtigt modul , version
0.0.0.0, fejlagtig adresse 0x00000000.

Bluescreen:
STOP: c000021a {Fatal systemfejl}
Systemprocess Windows Login Process afsluttede uventet med status 0x0000005
0x0000000 0x0000000
Systemet er blevet lukket

Nogen ideer om hvad det kan skyldes?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 03-07-02 16:13

Måske rammen er den skyldige ?

Jeg havde på et tidspunkt en meget ustabil PC, som også resettede.

Jeg uskiftede rammen, og det fik PC'en til at virke perfekt.

mvh Jakob

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-07-02 17:21

Lars Brink <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> skrev bl.a.:

> Bluescreen:
> STOP: c000021a {Fatal systemfejl}
> Systemprocess Windows Login Process afsluttede uventet med status
> [...]

Det kan meget vel være RAM fejl. Jeg havde lignende problemer for en uges
tid siden.
Hvis du vil teste din RAM før du prøver med noget nyt, så prøv med MemTest86
3.0. Det er gratis og kan hentes her: http://memtest86.com/

--
Lars

Fra : Ingolf

Dato : 04-07-02 15:51

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> [...]
>
> --
> Mvh - Lars Brink
>
> I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Ja lyder som ramfejl... check evt hvor varm ramblokken er, når det sker.