Problemer med at få kontakt til server und~
Fra : Nyberg

Dato : 03-07-02 14:04

Hej alle sammen..

Jeg har et problem med at få kontakt til min server..
Jeg har fulgt html.dk's tutorials vdr. instalation af IIS.
Instalationen er fuldført og de nye mapper ligger hvor de skal.
MEN jeg kan ikke få fat gang i serveren???

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette lille/store problem..

På forhånd tak..

MVH
Nyberg

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 03-07-02 20:27

"Nyberg" <lassenyberg@mail.dk> wrote in message
> Hej alle sammen..
>
> Jeg har et problem med at få kontakt til min server..

Hvad mener du helt nøjagtigt med "gang i serveren", du er med på at du skal
(i browseren) åbne

http:// navn>/<evt.mappenavn>/<startfil>

<startfil> er ikke nødvendig hvis du har en index.html eller default.asp

mvh
Sten

Fra : Nyberg

Dato : 03-07-02 21:16

Sten Bang-Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> http:// navn>/<evt.mappenavn>/<startfil>
>
> <startfil> er ikke nødvendig hvis du har en index.html eller default.asp

Hej Sten

Jeg kunne ikke få fat i siderne "på" serveren.. Men jeg har løst problemet..
Eller mange tak for hjælpen

Mvh
Lasse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne
KLIK HER! =>
http://www.html.dk/tutorials

Fra : Jørn Andersen

Dato : 03-07-02 22:38

On Wed, 3 Jul 2002 20:15:43 +0000 (UTC), Nyberg <lassenyberg@mail.dk>
wrote:

>Jeg kunne ikke få fat i siderne "på" serveren.. Men jeg har løst problemet..

Hej Lasse,

Gider du så ikke fortælle hvordan?

Det er enormt frustrerende at se et spørgsmål - og måske et forsøg på
et svar. Og man tænker måske selv på et svar: Hvad kan problemet være?
Oplevede jeg ikke selv noget lignende? Og hvad var det nu lige ...?
Der var vist noget med en webside et eller andet sted - søge, søge ...

Pludselig kommer så: "Glem det. Jeg har selv fundet ud af det."
Punktum.

Og det er jo dejligt - men hvad var det mon så der var galt? Var jeg
på rette spor - eller var det et totalt vildskud. Grrrr!

Please!

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,