Hvilke fluer ??
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 03-07-02 10:29

Hej jeg har et problem jeg ved ikke hvilke fluer der er gode lige fortiden, og så er det at jeg tænkte om i ikke lige kunne andbefale nogle mønstre.

Med Venlig
Hilsen Jeppe Nørgaard

Fra : Kent Lodberg

Dato : 03-07-02 23:06

Hej Jeppe

Det er desværre lidt svært at sige når du ikke oplyser hvad fluerne skal bruges til...
Er det tørfluer? Havørredfluer? eller noget 3,4,5,6 der er jo mange forskellige flue-typer...

MVH Kent

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 15:50

Fra : Finn Nielsen

Dato : 05-07-02 15:50

Hej Jeppe

Kig under Nordjydsk Havørredfiskeri på adressen www.seatroutfishing.dk - kig
under fluegalleriet og se de fluer der blandt andet fiskes med i Lindenborg
å - god fornøjelse

Mvh
Finn, NJHF