Pænt goddag. :-)
Fra : Aragorn_DK

Dato : 03-07-02 08:55

Jeg har gået og lurekigget lidt her i gruppen og fået mange gode tips og
tricks efterhånden - det vil jeg gerne sige tak for, samt præsentere mig
selv - er det ik skik og brug her i newsgrupperne? (Jeg gider ikke at gå og
gemmekukkelure me'r! ).

Jeg har fisket siden jeg var 12, jeg er nu 36 og jeg ka' nu godt li' at gå
og hyggefiske lidt.
Og nåh jah, jeg er en "hunfisker"...alser hunkønsvæsen...der desværre har en
hankæreste der ik' gider fiske...så må man jo ty til newsgruppen her for at
få sin daglige dosis "fisk".
Ik' me'r om mig - nu *må* det være nok!

venlig hilsen og knæk og bræk
MBA

--
______________________
http://www.furnituretiger.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-07-02 12:17

"Aragorn_DK" <Aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> hankæreste der ik' gider fiske...så må man jo ty til newsgruppen her for

Vi er mange, der kender problemet med en (stort set) ikke-fiskende kæreste,
men man må jo bære over med staklerne...

Hilsen
Per Gade

Fra : Søren Pedersen

Dato : 03-07-02 22:45

Jamen velkommen til da....ønsker du dialog og endnu flere tips kan jeg
anbefale denne side. www.fisketips.dk

Fra : H.O.T

Dato : 04-07-02 00:29

Så har du da een il a lave det huslige derhjemme, mens du er optaget af
vigtigee ting.......*s*

Henrik