Papir på båd ?
Fra : Jacob Møller

Dato : 02-07-02 22:18

Hejsa,

Skal man registrere sin båd nogen steder - altså jeg tænker noget i
retningen af at biler har nummerplader/registreringspapirer, gælder der
tilsvarende for (små-)både ?

Med venlig hilsen,
Jacob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-07-02 23:35

"Jacob Møller" <jacob@kiloo.dk> skrev i en meddelelse news:aft59g$qe9

> Skal man registrere sin båd nogen steder - altså jeg tænker noget i
> retningen af at biler har nummerplader/registreringspapirer, gælder der
> tilsvarende for (små-)både ?

Nej!

Claus

Fra : Jacob Møller

Dato : 03-07-02 08:14

> Nej!

Tak for dit svar - og det er jo alletiders, nu skal jeg bare koncentrere mig
om at sejle

Med venlig hilsen,
Jacob
www.kiloo.com

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-07-02 20:00

"Jacob Møller" <jacob@kiloo.dk> skrev i en meddelelse > > > Skal man
registrere sin båd nogen steder - altså jeg tænker noget i

> Tak for dit svar - og det er jo alletiders, nu skal jeg bare koncentrere
mig
> om at sejle

Jep, men husk ansvarsforsikring...

Claus

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 06-07-02 18:56

> [...]
>
> Skal man registrere sin båd nogen steder - altså jeg tænker noget i
> retningen af at biler har nummerplader/registreringspapirer, gælder der

Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig, men her i Silkeborg må du
ikke sejle på søerne uden et registreringsnummer, som fås hos Århus amt.
Mig bekendt gælder det hele Gudenåsystemet...
Udefra kommende kan leje et gæstenummer.
Måske er der lignende ordninger andre steder ?
Mvh
Jess

Fra : Jacob Møller

Dato : 08-07-02 18:34

Hej Jess,

> [...]
> Mig bekendt gælder det hele Gudenåsystemet...
> Udefra kommende kan leje et gæstenummer.
> Måske er der lignende ordninger andre steder ?

Båden ligger i Marselisborghavn - men vi havde egenlig overvejet os at tage
båden med til Silkeborg her til august. Hvad koster det at få sin båd sat i
vandet ved Silkeborg ?

Med venlig hilsen,
Jacob