halv part i Silkeborg og omegn
Fra : wombat3010

Dato : 02-07-02 22:22

Hej
jeg søger en halvpart i en hest på omkring 160-70 cm i stang i Silkeborg
og omegn. Jeg får undervisning en gang om ugen på en hest som normalt
ikke bliver brugt i undervisningen, da den er for stærk/vild til alm.
ryttere og den går det fimt på. Jeg kan godt lide at springe, men kan
til gengæld ikke rigtig noget dressur, men dette vil jeg gerne lære
(måske kan du undervise mig). Jeg er begyndt at ride efter 8 års pause,
men før jeg stoppede havde jeg min egen pony og passede flere samtidig
med at jeg fik undervisning. Min ridelærer mener sagtens at jeg kan
klare en halvpart, da jeg udvikler mig og det vil jeg gøre sammen med
hesten i større grad. Den skal helst stå et sted hvor der er ridehus
eller mulighed for det i nærheden. Jeg er meget stabil og god til at
overholde aftaler. Prisen kan vi tale om

http://www.kandu.dk/