WOL
Fra : Lasse J

Dato : 13-02-01 10:19

Hej

Er der nogen der har haft held med at købe ekstra taletid på WOLs service
side.

Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.

Lasse

Fra : Michael Legart

Dato : 13-02-01 11:05

On Tue, 13 Feb 2001 09:19:29 GMT, Lasse J <lassejensen@sol.dk> wrote:
>Er der nogen der har haft held med at købe ekstra taletid på WOLs service
>side.

Ja, det virker fint her

Har du prøvet at spørge på mob.support@worldonline.dk ?

--
package Disclamer;

BEGIN { print "Arbejder hos World Online, men taler for mig selv"; }
1;

Fra : bebjo

Dato : 13-02-01 18:38

"Lasse J" <lassejensen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har haft held med at købe ekstra taletid på WOLs service
> side.
>
> Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.

Har du husket at registrere dig?

--bebjo

Fra : Per Thrane

Dato : 08-03-01 21:47

* Hej bebjo

[ Tirsdag Februar 13 2001, skrev: bebjo til All om emnet: "Re: WOL"]

b> Har du husket at registrere dig?

Deres kundeservice siger at websiden ikke virker for tiden. De ved heller
ikke hvornår det kommer til at virke igen. De kalder det børnesygdomme. De
har nok sat italienerne til at programmere siderne

e \/
#|_ (_|
_###\ ___| |_ Mvh. Per+

.... Shvad ssser sdet sher Ford Prefect?

Fra : Michael Haahr

Dato : 08-03-01 21:51

> Deres kundeservice siger at websiden ikke virker for tiden. De ved heller
> ikke hvornår det kommer til at virke igen. De kalder det børnesygdomme. De
> har nok sat italienerne til at programmere siderne

Og så blærer dig sig med titlen som en af de førede internete udbydere... og
så kan de ikke engang få en skide hjemmeside til at virke *LÅÅL* til grin

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-03-01 00:18

Hej...

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> wrote:

>Og så blærer dig sig med titlen som en af de førede internete udbydere... og
>så kan de ikke engang få en skide hjemmeside til at virke *LÅÅL* til grin

Hm - Jeg kender da en udbyder som benytter samme princip, og det
fungerer perfekt, og har gjort fra dag eet... Men jeg siger ikke hvem
det er

--
M.v.h. Ole ®

Fra : Michael Legart

Dato : 08-03-01 22:18

On Thu, 08 Mar 2001 20:47:07 GMT, Per Thrane <Per_Thrane@nightcall.dk> wrote:
>Deres kundeservice siger at websiden ikke virker for tiden. De ved heller
>ikke hvornår det kommer til at virke igen. De kalder det børnesygdomme. De
>har nok sat italienerne til at programmere siderne

Virker det ikke nu?

Fra : Per Thrane

Dato : 09-03-01 05:50

* Hej Michael

[ Torsdag Marts 08 2001, skrev: Michael Legart til All om emnet: "Re: WOL"]

ML> Virker det ikke nu?

Min søster ringede for en uge siden til support, da hun gerne ville oprette
et nummer. Support nævnte at det ikke havde virket et stykke tid og hun
kunne ikke få en prognose på hvornår det kom til at virke igen.

Jeg tror ikke WOL vil tjene penge for tiden!

e \/
#|_ (_|

.... Den Gyldne Regel: Den som har guldet laver reglerne

Fra : martin molich

Dato : 09-03-01 01:36

Italienere...? Rocco kan da ihvertfald sit kram!

-martin