Hvor kan jeg finde en god sql felt beskriv~
Fra : Gundaris

Dato : 02-07-02 21:25

Hvor kan jeg finde en god Mysql felt beskrivelse ? det jeg søger er en
beskrivelse af felt typer, hvad de bruges til. F. eks forskellen på tinyint,
int også videre

På forhånd tak for gode svar

En total sql nybegynder

Gundaris

Fra : Henrik Hansen

Dato : 02-07-02 21:32

"Gundaris" <fjernmigogskrivmitnavn@get2net.dk> wrote:

> Hvor kan jeg finde en god Mysql felt beskrivelse ? det jeg søger er en
> beskrivelse af felt typer, hvad de bruges til. F. eks forskellen på tinyint,
> int også videre

måske det bare er mig men jeg ville nok havde kigget i manualen ;)

http://mysql.com/doc/C/o/Column_types.html

--
Henrik Hansen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-07-02 21:35

On Tue, 2 Jul 2002 22:25:03 +0200, "Gundaris"
> [...]

>beskrivelse af felt typer, hvad de bruges til. F. eks forskellen på tinyint,

http://www.mysql.com/documentation/mysql/bychapter/manual_Reference.html#Column_types
er god at ha' i sine bookmarks, hvis man er usikker på typerne.

--
- Peter Brodersen

Fra : Gundaris

Dato : 02-07-02 21:43

1000 Tak for et par gode links som jeg straks har bookmarket.

Mvh
Gundaris