EPSON Stylus C70 eller CANON BubbleJet S45~
Fra : Claus Bækgaard

Dato : 02-07-02 20:44

Hej

Jeg står for at skulle købe et par printere til noget familie og budgettet
siger ca. en tusse pr. stk. og i den forbindelse har jeg snuset mig frem til
de to nævnte modeller.

Umiddelbart synes jeg, at C70'eren ser mest interessant ud, men hvad siger
I?

Eller er det i virkeligheden bedre at vælge en 'sikker' HP DeskJet 920C/940C

vh
Claus

Fra : Peter Holm

Dato : 06-07-02 12:22

Hej Claus,

Jeg har selv C70 og er yderst tilfreds. Har også leget med S450, men
kvaliteten er ikke på højde med Epson C70.
HP skal du for tiden holde dig helt væk fra. Det er langt fra et "sikkert
valg".
Jeg har haft lavet en direkte test mellem S450 og HP DJ980. S450 var både
hurtigere og langt(!!!) mere driftsikker. Den skrev bare når man bad den om
det, ligesom også C70'eren gør. DJ980 var der altid problemer med.
Et lille men: S450 er nemmere at finde kopipatroner til pt. Jeg har endnu
ikke set nogen til C70, desværre.

Hilsen Peter Holm

Fra : Claus Bækgaard

Dato : 15-07-02 12:15

Hej Peter

> [...]
om
> det, ligesom også C70'eren gør. DJ980 var der altid problemer med.

Interessant.

> Et lille men: S450 er nemmere at finde kopipatroner til pt. Jeg har endnu
> ikke set nogen til C70, desværre.

Udskriftsmængden bliver ikke så stor (tror jeg), så er det vigtigere, at
kvaliteten er i orden, hvis de skulle få lyst til at printe et feriefoto ud.
Hvad for noget fotopapir bruger du til din C70, hvis altså du bruger noget?

Jeg har nu bestilt 2 stk. C70'ere - tak for hjælpen.

vh
Claus

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 01-10-02 14:33

"Peter Holm" <peterho@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvaliteten er ikke på højde med Epson C70.
> Et lille men: S450 er nemmere at finde kopipatroner til pt. Jeg har endnu
Ref: Jeg har endnu ikke set nogle (Epson-kopipatroner) til C70--

Men det har jeg her på dette link til C70/C80
http://www.thansen.dk/products.asp?c=92674703&n=489221628#xy

Bjarne

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 01-10-02 15:18

Bjarne Hansen <bjarne.inger@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d99a407$0$52181$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> Ref: Jeg har endnu ikke set nogle (Epson-kopipatroner) til C70--
>
> Men det har jeg her på dette link til C70/C80

Hansen.

Mvh. Finn