notebook
Fra : peter

Dato : 02-07-02 20:02

hvad er den bedste notebook for øjeblikket i prisklassen mellem 17000-20000

på forhånd tak

peter

Fra : Søren Blom

Dato : 02-07-02 23:09

"peter" <precke@dadlnet.dk> skrev
> hvad er den bedste notebook for øjeblikket i prisklassen mellem
17000-20000

Det er vist svært at svare på, uden at du har gjort dig nogen tanker om
maskinens evner og hvilken krav du stille, men af mærke ville jeg gå efter
en Dell

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jette-Kirsten Havn L~

Dato : 11-08-02 10:04

"peter" <precke@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
hvad er den bedste notebook for øjeblikket i prisklassen mellem 17000-20000

på forhånd tak

peter

Ja, ser du. Der er MANGE at vælge imellem, men min erfaring siger HELT KLART
at de bedste mærker er IBM og DELL. IBM er lidt dyrere, men så er servicen
også helt i top, og den er ikke så plasticagtig som mange af de andre
bærbare.

DELL er også en god og holdbar maskine. IBM's batterier holder dog længere
end DELL's på en opladning.

Vedr, service har jeg haft lidt uheldige oplevelser med DELL. Måtte true dem
lidt inden de kom ud af busken med den rigtige Office XP CD til min bærbare.

Fra : Christian Catu

Dato : 11-08-02 20:56

"Jette-Kirsten Havn Larsen" <jette_larsen@post.cybercity.dk> wrote in
message news:aj59c0$2fcv$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> at de bedste mærker er IBM og DELL. IBM er lidt dyrere, men så er servicen
> også helt i top, og den er ikke så plasticagtig som mange af de andre

Hvis du skriver "min erfaring" burde du måske også skrive hvad det er for en
erfaring. Du kunne jo ligeså godt være indehaver af 15 forskellige laptops
som du kunne være hende den retarderede der altid kommer ned i
computerbutikken og trykker på alle knapper på alle bærbare før hun løber
igen