Zipkode - igen
Fra : Lorens Schmidt

Dato : 13-12-00 17:36

Tak for svarene, som imidlertid ikke har afhjulpet problemet.
Det, jeg nu efterlyser, er, om nogen kender en bestemt amerikansk stat
og dens zipkode.
Tak og hilsen
Lorens

Fra : Daniel Kalør

Dato : 13-12-00 18:33

On Wed, 13 Dec 2000 17:36:05 +0100, Lorens Schmidt <lschmidt@get2net.dk>
wrote:

>Tak for svarene, som imidlertid ikke har afhjulpet problemet.
>Det, jeg nu efterlyser, er, om nogen kender en bestemt amerikansk stat
> [...]

90210 passer sammen med enten California (CA) eller Beverly Hills

-
Daniel Kalør

"Just because you're paranoid, it doesn't mean they're not
after you"

Fra : Henning

Dato : 13-12-00 20:10

<lschmidt@get2net.dk> wrote:

>Tak for svarene, som imidlertid ikke har afhjulpet problemet.
>Det, jeg nu efterlyser, er, om nogen kender en bestemt amerikansk stat
>og dens zipkode.

Jeg plejer bare at angive 5 tilfældige tal - det er ikke så vigtigt.

Henning

Fra : SubDue

Dato : 14-12-00 15:46

Lorens Schmidt <lschmidt@get2net.dk> skrev

> Tak for svarene, som imidlertid ikke har afhjulpet problemet.
> Det, jeg nu efterlyser, er, om nogen kender en bestemt amerikansk stat
> og dens zipkode.

Hvad ville du gøre, hvis du skulle finde postnumrene i Danmark ?
....... spørge postvæsnet !
Hvorfor ikke spørge "US postal service"
http://www.usps.com/ncsc/lookups/lookup_zip+4.html
http://www.usps.com/ncsc/lookups/lookup_ctystzip.html

Fra : Paw P Larsen

Dato : 14-12-00 18:56

Lorens Schmidt in <4l8f3t8cs2jd4u132lgvgl15p9mior3cj4@4ax.com>:

>Det, jeg nu efterlyser, er, om nogen kender en bestemt amerikansk stat
>og dens zipkode.

54115 De Pere WI