sourceforge problemer.
Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 02-07-02 17:47

Hejsa,
Jeg har faaet oprettet et nyt projekt hos sourceforge,
men jeg har problemer med at cvs-importet mine filer.

Jeg er,hvad jeg har proevet udfra instruktionerne paa
https://sourceforge.net/docman/display_doc.php?docid=763&group_id=1

[tusk@pc110086 jiga]$ ssh -l traxplayer shell.sourceforge.net
traxplayer@shell.sourceforge.net's password: *******
Last login: Tue Jul 2 09:40:56 2002 from pc110086.stofanet.dk

[...]
(saa ssh virker).

[tusk@pc110086 jiga]$ export CVS_RSH=ssh
[tusk@pc110086 jiga]$ cd ..
[tusk@pc110086 trax]$ ls -al
total 12
drwxrwxr-x 3 tusk tusk 4096 Jul 2 18:31 .
drwxrwxr-x 18 tusk tusk 4096 Jul 2 18:31 ..
drwxrwxr-x 2 tusk tusk 4096 Jul 2 18:31 jiga
(kataloget jiga indeholder source-filer til mit projekt.)

[tusk@pc110086 trax]$ cvs -d:ext:traxplayer@cvs.sourceforge.net:/cvsroot/jiga import jiga vendor start
traxplayer@cvs.sourceforge.net's password: *******
Connection to cvs.sourceforge.net closed by remote host.
cvs [import aborted]: end of file from server (consult above messages if any)
[tusk@pc110086 trax]$

Hvad mon jeg goer forkert ?

/Martin M. Pedersen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 02-07-02 19:00

Martin Moller Pedersen skrev:

> Jeg har faaet oprettet et nyt projekt hos sourceforge,
> men jeg har problemer med at cvs-importet mine filer.

Jeg oplevede engang det samme, og problemet blev løst ved, at jeg
loggede ind vha. SSH på CVS-serveren. Eftersom CVS-serveren ikke er
beregnet til formålet, blev jeg smidt af forbindelsen igen med det
samme, men inden det skete, blev der dannet nogle filer (måske min
hjemmemappe?) som før manglede, og det gjorde åbenbart, at jeg kunne få
CVS'en til at virke.

Prøv at logge ind på CVS-serveren med SSH.