Tekst ved et link (Mousover)
Fra : Anders

Dato : 13-02-01 09:14

På dette site (http://www.freecentral.dk/) har der i menuen til
venstre en MousOver funktion der giver en tekst for hver link.

Er der nogen der kan hjælpe mig med sådan er script??

Kan det hentes nogen steder?

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-02-01 11:48

Anders <ansa@sol.dk> skrev:
> På dette site (http://www.freecentral.dk/) har der i menuen til
> venstre en MousOver funktion der giver en tekst for hver link.
>
> Kan det hentes nogen steder?

Ja, samme sted hvor du har set det - er vel det mest naturlige. Kigger du
lidt i koden, finder du det der ligger på http://www.freecentral.dk/j.js og
http://www.freecentral.dk/alt_dhtml - det kan måske inspirere dig.

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk

Fra : Anders

Dato : 13-02-01 12:58

Nu må du så lige hjælpe igen linket http://www.freecentral.dk/alt_dhtml
virker ikke hos mig - er der en anden vej du kan give mig. Ligger selve
scriptet på sitet?? Hvad hedder det?

Anders

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-02-01 17:42

Anders <ansa@sol.dk> skrev:
> Nu må du så lige hjælpe igen linket http://www.freecentral.dk/alt_dhtml
> virker ikke hos mig - er der en anden vej du kan give mig. Ligger selve
> scriptet på sitet?? Hvad hedder det?

Sorry, der skulle have stået http://www.freecentral.dk/alt_dhtml.js. Jeg
opdagede det da jeg havde sendt det af sted, men regnede med at du kunne
gætte.

Der er kald på siden, som ser sådan ud:

<SCRIPT TYPE="text/javascript" src=alt_dhtml.js></SCRIPT>
<script LANGUAGE="JavaScript" src="j.js"></script>

.... så! Prøv at lege lidt med det.

--
Allan