4 fornærmede katte...
Fra : Lene

Dato : 02-07-02 10:16

Hej allesammen...

Idag skulle Hule ned til dyrlægen for at blive kastreret. Og så skulle
han jo faste. Så alle madskålene blev pakket væk i går aftes inden vi
gik i seng...Og *det* var ikke godt ( de har altid tørkost stående
fremme ). Klaus plejer at fylde madskålene op inden han kører på arbejde
om morgenen. Og da han ikke engang tog skålene frem her i morges, var de
lidt mopsede. Og da der stadig ikke skete noget, da jeg stod op var de
meget fornærmede. De kiggede alle på mig, som om de var parat til at
melde mig til dyreværnet. De blev ved med at gå ud i køkkenet og kiggede
på de keeedelige vandskåle, hvorefter de gloede på mig for at gøremig
opmærksom på, at de altså manglede noget meget vigtigt : MAD
Og da stakkels Hule blev pakket i transportkassen kiggede han helt
forvirret ud i køkkenet, som om han ville sige ; Hey, hallo, vi kan da
ikke køre nogen steder, før jeg har fået noget at spise...
Da maden blev stillet frem igen efter Hule var afleveret, kastede de sig
over det, som om det ikke kun var nogle timer, de ikke havde fået mad,
men flere dage nærmest
Men 4 katte kan godt nok se fornærmede ud, når de sidder der på rad og
række og nedstirrer moar og vandskålene på skift

Mange hilsner fra Lene ( som glæææder sig til at få sin Hule hjem igen )
www.erler.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 02-07-02 10:35

Hej Lene,

at dømme efter Hules opførsel over for dommeren i lørdags så er det vist
også på tide at få ham ordnet *fnis* - men vi fik da rig lejlighed til
at beundre hans tandsæt og det er sandelig pænt!!

Jo, jeg kender godt den med de fornærmede katte, vi har endda præsteret
at være så onde at pakke en kat i transportkasse, fodre den
tilbageværende kat og så køre - fordi missen lige skulle afleveres hos
dyrlægen på vej til arbejde. Da var vi sandelig heller ikke populære!

/Pernille

Fra : Lene

Dato : 02-07-02 11:52

Pernille Scharff wrote:

>Hej Lene,

Hej Pernille...

>at dømme efter Hules opførsel over for dommeren i lørdags så er det vist
>også på tide at få ham ordnet *fnis* - men vi fik da rig lejlighed til
>at beundre hans tandsæt og det er sandelig pænt!!

Ja, han var godt nok ikke så venligt stemt i lørdags. Meget tydeligt, at
han var blevet hankat. En stor og "farlig" en endda Han hvæsede
noget, men han gjorde da heldigvis ikke andet. Det er der jo også nogen,
som gør.
Men det blev faktisk først endeligt besluttet i søndags, at han skulle
kastreres nu. Det var nemlig meningen, at vi ville prøve at holde ham
lidt som hankat, så han kunne blive far til et enkelt kuld eller 2 inden
kan skulle kastreres ( hans far er nemlig også kastreret ). Men sådan
blev det ikke. Han strinter overhovedet ikke endnu, men vi synes begge,
at det er synd for ham, at han skal gå og være frustreret og savne
piger. Så derfor valgte vi at kastrere ham nu...Flere har vist interesse
i at bruge ham til et kuld, men det vil højst sandsynligvis ikke blive
før engang næste år, og så længe skal han ikke gå og være
frustreret...Så derfor skal han gå og hygge sig som kastrat og udstilles
som kastrat

> [...]
>tilbageværende kat og så køre - fordi missen lige skulle afleveres hos
>dyrlægen på vej til arbejde. Da var vi sandelig heller ikke populære!

Puh ha nej, jeg kan godt forestille mig, at I ikke stod i så høj kurs
Jeg tror at Nipse er bange for, at maden bliver fjernet igen, for hun
går hele tiden ud og spiser lidt og kigger på mig med et blik der siger
: ja, nu ved jeg jo, hvad du kan finde på, så jeg må hellere sørge for
at få noget mad inden det forsvinder igen

Mange hilsner fra Lene ( som altså helst ville hente sin Hulemus nuuuuu)
www.erler.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-07-02 11:27

Hej Lene
ha ha tro mig, jeg ved hvad I har været igennem, Tortie
er nede og blive steriliseret nu.
Det er godt de ikke kan betjene telefonerne, så havde
vi nok haft dyrenes beskyttelse på nakken.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 02-07-02 11:57

marianne hellemose wrote:

>Hej Lene

Hej Marianne...

>ha ha tro mig, jeg ved hvad I har været igennem, Tortie
>er nede og blive steriliseret nu.

Ja, og hvor er det godt, at Tortie er sund og rask
Så skal vi jo begge være "sygepassere" i aften...De er altid så ynkelige
synes jeg...Og man får helt dårlig samvittighed over, hvad man har gjort
ved dem...Men den forsvinder da heldigvis dagen efter, hvor de allerede
næsten er helt sigselv igen

>Det er godt de ikke kan betjene telefonerne, så havde
>vi nok haft dyrenes beskyttelse på nakken.

Ja, mine havde i hvert fald ringet fluks, det er helt sikkert Og
det havde dine sikkert også...Og hvilken situation havde vi to så ikke
stået i
God bedring til Tortie, når hun kommer hjem...
Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Kate

Dato : 02-07-02 20:25

Lene <Lene_lock@gmx.net> wrote in news:3D216F4D.8040400@gmx.net:

> Men 4 katte kan godt nok se fornærmede ud, når de sidder der på
> rad og række og nedstirrer moar og vandskålene på skift

Jo, hold da op, her ville naboen nok klage over larmen Lante og
Johan sætter som regel lyd på deres utilfredshed og de kan dælme hyle
højt.
God bedring til Hule.

Kate