USB i gammel pentium 100 - hvordan?
Fra : Peter Holm

Dato : 02-07-02 10:11

Hvordan laver jeg et USB-stik i en gammel P100 som kun har PCI-slots at gøre
med ?
Jeg skal ha sat et digi-cam til den.

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Leony

Dato : 02-07-02 10:22

"Peter Holm" <phc@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan laver jeg et USB-stik i en gammel P100 som kun har PCI-slots at
gøre
> med ?

Du kan købe et PCI indstikskort med enten USB 1 eller USB 2 porte. Dette
kunne være en mulighed:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1314737896

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Esben

Dato : 02-07-02 13:19

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse news:kheU8.1058$r52.63571@news000.worldonline.dk...

> [...]
> gøre
>
> Du kan købe et PCI indstikskort med enten USB 1 eller USB 2 porte. Dette

Det burde virke ja, jeg har selv gjort det med et sådant indstikskort i en P100. Af en eller anden grund virker det dog som om, at
et USB indstikskort ikke kan spytte helt så meget strøm ud som et onboard, men det er der vel heller ikke brug for i dette tilfælde.

--
Esben

Fra : Peter Holm

Dato : 08-07-02 10:32

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

thx. Peter