socket 462?
Fra : Kasper Lund

Dato : 02-07-02 08:08

Hej Ng.
Jeg har fået fingrene i et asus a7v-e der understøtter socket 462
processorer.
Mit spørgsmål er nu om socket 462 i virkeligheden er et andet navn for
f.eks. socket A, eller om det bare er en uddød race?
Hvis ikke, hvor kan man så købe socket 462 processorer?

/Kasper

Fra : Carsten Keller

Dato : 02-07-02 09:11

"Kasper Lund" <kl@itpdk.com> wrote in message
> [...]
> f.eks. socket A, eller om det bare er en uddød race?
> Hvis ikke, hvor kan man så købe socket 462 processorer?

Det er en socket A...
Keller

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 02-07-02 15:01

Carsten Keller wrote:
> "Kasper Lund" <kl@itpdk.com> wrote in message

> Det er en socket A...

og i modsætning til Intel skifter de ikke socket's hver 2. uge.. så du
er fremtids sikret i mindst 1 år eller 2..

Fra : Martin K

Dato : 02-07-02 15:13

Dennis Jakobsen wrote:

> og i modsætning til Intel skifter de ikke socket's hver 2. uge.. så
> du er fremtids sikret i mindst 1 år eller 2..

Endnu en af de mange fordele ved AMD

--
Martin K (som håber at der ikke bliver startet en ny AMD vs. Intel-krig pga.
ovenstående udtalelse)

Fra : Kasper Lund

Dato : 02-07-02 21:27

Jeg troede nu ellers allerede at dette kort var forældet, da det kun kører
200 Mhz på fsb'en. Men det er måske bare mig der er galt på den?

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 03-07-02 12:54

Hej Kasper
Køb en Duron 1300MHz til Socket A med 200MHz FSB til 592 kr. Der er hvis
understøttet af bundkortet:
http://www.asus.com.tw/inside/Techref/duron.htm
Du kan også vente til 1400 MHz kommer til DK :)
Mvh.
Michael