Nokia 3310 V. 5.55
Fra : FTW414

Dato : 02-07-02 07:41

Hejsa ville høre om der ikke var en der lå inde med en Version 5.55 til
Nokia 3310 som de kunne sende til mig eller nogen der har et link til
hvor at jeg kan hente den som Full Flash...ører selv med tandhjul derfra.
Mvh
Rasmus ZX9R-C rote:

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas E

Dato : 02-07-02 16:40

også mig.

Mangler bidder til den fil jeg fik.

Fra : Ole Olsen

Dato : 02-07-02 19:17

Den jeg har fylder i alt med A pakken 1,73mega
Skal den flashes fra en anden adresse?... eller?

Mvh Ole
Unlock i Horsens

Fra : aliceole

Dato : 07-08-02 08:28

http://www.kandu.dk/

Fra : Tina

Dato : 04-07-02 05:24

jeg har hendet den her men ikke afprøvet de.
http://docs.pazardjik.com/files/Nokia/3310/5_55/

Fra : Ole Olsen

Dato : 04-07-02 10:21

Jeg tror altså at den skal fylde det samme som en 5.47.... 2mega
Den fylder som den største jeg har hentet 1,73 mega

Så lyder mit spørgsmål igen.... Er det en unik adresse den skal flashes fra?

Fra : N/A

Dato : 04-07-02 17:51

Fra : Ole Olsen

Dato : 04-07-02 17:51

Jamen hvor skal man så flashe den fra?... fra 0020000 direkte?...
Den skal vel fylde det samme som ver. 5.47?....

Fra : Mr'eN

Dato : 07-07-02 12:37

Hejsa

Adresserne for v5.55 er de samme som for v5.47 og er som følger:

MCU 00200000-00340000
PPM 00340000-003D0000
EEprom 003D0000-00400000

Filerne som downloades er til Wintesla og skal konverteres, hvis man
ønsker at samle dem til een fil
Skal der paddes med FF (de rigtige steder i filen, når den samles af
MCU'en og PPM'en).
Hvis man konvertere og lader konverteren samle, så virker det ikke
rigtigt..
Man skulle også kunne konvertere MCU'en og PPM'en hver for sig og så
flashe dem ind på de overstående adresser..

Filerne skal fylde 2.048KB for den fulde flash incl eeprom, og 1.856KB
for opdaterings filen, kun men MCU+PPM

Mvh.
Nielsen