Codegen 9001 kabinet ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 02-07-02 07:49

Hej!

Er der nogen her, der kan fortælle mig, om et Asus P4T533-C bundkort kan
passe ned i et Codegen 9001 kabinet ?? Problemet er, at Asus oplyser, at
bundkortet fylder 12"x9.6" - men Codegen skriver på deres homepage at
kabinettet kan klare bundkort op til en længde på 8.66 tommer .... :-/

/Brian

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 02-07-02 08:47

Brian Ipsen <go@away.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afri4l$3qn$1@newstoo.ericsson.se...
> Hej!

Det må være en trykfejl på Codegens side.Det rummer uden problemer et stort
ATX bundkort på 30,4 x 24,4 cm hvilket svarer til mere end 12 x9,6 tommer

Mvh.
Finn

Fra : Esben

Dato : 02-07-02 13:23

"FINN EGMOSE" <fimus@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:afrlji$25u$1@sunsite.dk...

> [...]
> ATX bundkort på 30,4 x 24,4 cm hvilket svarer til mere end 12 x9,6 tommer

Har dette kabinet den typiske Codegen-fejl der gør det umuligt at fylde alle cd-rom slots op, når der sidder et stort bundkort i?
Det kan muligvis være derfor de har angivet en mindre dimension for bundkortets størrelse.

--
Esben

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 02-07-02 13:52

Esben <sordiahp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afs5vu$2rc$1@sunsite.dk...

> [...]

Ingen problemer med det .Der er plads til at du kan af og påmontere
bundkortet uden at afmontere drevene.

Mvh.
Finn

Fra : Brian Hansen

Dato : 02-07-02 18:37

> [...]
alle cd-rom slots op, når der sidder et stort bundkort i?
> Det kan muligvis være derfor de har angivet en mindre dimension for

Bundkortet kan sidde inden under 5.25 bay'ene, det må bare ikke være højre
end 4.5 cm.
Så det er ikke noget problem, medmindre at der sidder noget ram og stikker
op.
Du kan dog ikke have et fuld længde kort, for der kommer 5.25 bay'ene ivejen
(eks. SB AWE32).

Brian

Fra : Jakob M

Dato : 03-07-02 21:28

> Bundkortet kan sidde inden under 5.25 bay'ene,

Øhh, har du selv et 9001 kabinet ?. I mit 9001 kabinet er der ca. 10 cm at give
af mellem bundkort og et DVD drev.

> Du kan dog ikke have et fuld længde kort, for der kommer 5.25 bay'ene
> ivejen (eks. SB AWE32).

Vrøvl, dybden på kabinettet er hele 50 cm. Medmindre PCI kortet rager 5 cm ud
over bundkortet er der ingen problemer.

Mvh
Jakob

--
"Only an expert should attempt to overclock this machine due to the
fragile nature of the time-space continuum"

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-07-02 20:25

"Jakob M" <r49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øhh, har du selv et 9001 kabinet ?. I mit 9001 kabinet er der ca. 10 cm at
give
> af mellem bundkort og et DVD drev.

Ja, jeg har et 9001
Så er det vist et slim-DVD du har

> Vrøvl, dybden på kabinettet er hele 50 cm. Medmindre PCI kortet rager 5 cm
ud
> over bundkortet er der ingen problemer.

Så har du åbenbart ikke set et fuldlænde kort for et SB AWE32 er 33 cm
langt.
Jeg ved godt at man ikke ser mange kort i den størrelse, men jeg måtte ud og
købe et nyt lydkort fordi det ikke kunne være i kabinettet.

Brian