Låse Nokia 3310 op?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-07-02 21:00

Hejsa
Jeg har efter at have ejet min 3310 i 6 måneder netop opsagt mit abonnement
hos telia, og har herefter modtaget min operatørkode "OLK".
Problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg helt nøjagtigt skal bruge dette
nummer, dvs. jeg ved ikke præcist hvilke taster jeg skal trykke på for at
låse telefonen op!

Er der en venlig sjæl der vil hjælpe?

V.h. Morten

Fra : Ole Olsen

Dato : 01-07-02 22:41

Jeg kan i horsens

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 02-07-02 01:35

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan i horsens

Men han har jo fået koden, så han behøver bare at taste den rigtigt ind på
sin tlf. og det gør man som sagt sådan :

#pw+UNLOCKKODEN+1#

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)

Fra : Ole Olsen

Dato : 02-07-02 08:47

Hov... my bad.... sorry