[Opslag] "Ål ad libitum" af Jens Bursell
Fra : Michael Boysen

Dato : 01-07-02 20:31

Hej alle

Jeg har netop lagt en fantastisk artikel på "min" side.
Artiklen som er skrevet af den førende fiske-forfatter i DK Jens Bursell
(min personlige holdning) omhandler ålefiskeri på New Zealand, og er utrolig
spændende og velskrevet - ålefisker eller ej!

http://www.rokkerne.dk/artikler31.shtml

Håber I alle bliver lige så begejstrede som jeg.
/Michael Boysen

Fra : Frank F. Nielsen

Dato : 07-07-02 21:14

Jeg kan blot anbefale artiklen - blev helt opslugt af den, og har allerede
aftalt med mig selv, at jeg vil prøve ålefiskeriet.

FFN

Fra : Michael Boysen

Dato : 08-07-02 22:27

Frank F. Nielsen skrev:
> Jeg kan blot anbefale artiklen - blev helt opslugt af den, og har allerede
> aftalt med mig selv, at jeg vil prøve ålefiskeriet.

Rart at der endelig er lidt response.
Var en anelse nervøs over om indlægget var blevet overset pgr. af [Opslag].
Surt hvis nogle er gået glip af artiklen pgr. af det.

Venlig hilsen
/Michael Boysen