Include
Fra : Ricki

Dato : 01-07-02 15:22

Nu har jeg siddet her i flere dag og kigget rundt på nettet efter
hjælp og prøvet alt og bliver bare mere og mere forviret.
Det mit problem er, det er at jeg er igang med at lave en
hjemmeside og da har jeg en menu lige som her i venstre side.
Min hjemmeside er bygget op i en tabel og det kører ik.
Det jeg vil er at have en menu i venstre side og teksten i højre
lige som her på HTML.DK

Håber i kan hjælpe mig her.
Kan det være fordi min site er bygget i tabeller eller har det ik
noget at sige?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : scn

Dato : 01-07-02 16:03

"Ricki" <black-hawk@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det mit problem er, det er at jeg er igang med at lave en
> hjemmeside og da har jeg en menu lige som her i venstre side.

Lige som hvor?

> Min hjemmeside er bygget op i en tabel og det kører ik.
> Det jeg vil er at have en menu i venstre side og teksten i højre
> lige som her på HTML.DK

Dette er usenet, ikke html.dk
www.usenet.dk

> Håber i kan hjælpe mig her.
> Kan det være fordi min site er bygget i tabeller eller har det ik
> noget at sige?

ved jeg ikke....
prøv at kigge et par dage tilbage og finde meddelsen med
"Include - igen!!"

prøv at give et link, eller noget kode næste gang.

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/