Køler til AMD Athlon XP 1800+ og Soltek S~
Fra : zeon

Dato : 01-07-02 13:36

Hej,

Overvejer at købe en AMD Athlon XP 1800+ med Solteks SL75-DRV4 bundkort. Er
der nogen der har erfaringer med den kombination??

Lige et par hurtige spørgsmål

- Hvilken DDR-ram type, skal der anvendes....PC2100 går jeg udfra??

- Hvilken køler vil I anbefale til CPU'en....har både læst om ThermalTake
Silent Viking og deres Volcano 7. Iflg. nogle reviews skulle det være lidt
svært at på/afmontere køleren. Ligeledes skulle der være en smule
pladsploblemer på Soltek bundkort??? Nogen der har erfaringer med dette??

TIA

/Thomas

Fra : pk

Dato : 01-07-02 15:04

"zeon" <4717252m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lige et par hurtige spørgsmål
>
> - Hvilken DDR-ram type, skal der anvendes....PC2100 går jeg udfra??

Ja

> [...]
> svært at på/afmontere køleren. Ligeledes skulle der være en smule
> pladsploblemer på Soltek bundkort??? Nogen der har erfaringer med dette??

Bruger selv en silent viking, og der er plads nok

mvh

PK

Fra : Tinky Winky

Dato : 01-07-02 20:24

ThermalTake
dette??

Volcanoen kører 5000 rpm eller lignende ikke? Og Silent Viking koster 300
kr. Jeg har en Titan TTC-D5TB til kr. 99 hos shg.dk. Den larmer ikke så
meget (kører knap 3000 rpm) og køler godt. Tjek reviews, den skulle vist
være bedre til at køle end volcano, og samtidig mere stille.

Fra : zeon

Dato : 01-07-02 21:46

Tak for svarene!!!

/Thomas