Gizmo fra Grimlins som bamse
Fra : Ukendt

Dato : 01-07-02 12:57

Hejsa

Er der nogle der ved om man kan få Gizmo fra Grimlins som en bamse? eller
som andet legetøj?

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler

Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 01-07-02 21:54

Hej Niels
Ikke sådan umiddelbart, men hvis du søger på www.google.com med søge ordet
gremlins, får du altså nok at se til.
Du kan også prøve at skrive "gremlins+gizmo+mogwai+shop" som søgeord (uden
" ")
Har tidligere selv søgt efter denne lille søde bamse men uden held.
Hvis du er så heldig at finde en shop, vil jeg også meget gerne have
adressen.

Venligst
Henrik

Niels <noway> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2042ff$0$50149$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : mjp

Dato : 01-07-02 22:37

<snip>
eller
<snip>

Jeg kender en der har Gizmo hængende i forruden af hans bil, så jeg kan da
lige prøve at høre ham ad i morgen hvor han egentlig har fået den fra. Hvis
det har interesse....
Den er ca 15-20cm fra top til tå.

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 02-07-02 08:21

"mjp" <mjpxnospam@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender en der har Gizmo hængende i forruden af hans bil, så jeg kan da
> lige prøve at høre ham ad i morgen hvor han egentlig har fået den fra.
> [...]
Det må du meget gerne....

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler

Fra : Lars Ehlers

Dato : 02-07-02 00:00

On Mon, 1 Jul 2002 13:56:47 +0200, "Niels" <noway> wrote:

>Hejsa
>
>Er der nogle der ved om man kan få Gizmo fra Grimlins som en bamse? eller
>som andet legetøj?

Lidt søgen rundt omkring gav dette resultat

http://www.megstoybox.com

Det ser ud til at den gode Gizmo er gået hen og blevet et
samlerobjekt!!

Lars
San Francisco
http://www.ehlers.us/
http://pages.sbcglobal.net/sanfranehlers/mustang.htm

Fra : mjp

Dato : 04-07-02 15:45

Hej igen
Mht Gizmo har jeg nu forhørt mig hos kammeraten og han købte sin i Poetzsch
der ligger lige over for Otto Duborg nede ved grænsen.
Inde i Poetzsch ligger der så en lille forretning der sælges alt muligt lige
fra mere eller mindre lovlige våben til stofbamser.
Han mener, også at have set dem ligge der endnu, da han var der nede for ca.
en 1½ måneds tid siden!

Jeg håber det hjælper
God Jagt!!

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!

Fra : Niels

Dato : 04-07-02 18:22

> [...]
> fra mere eller mindre lovlige våben til stofbamser.
> Han mener, også at have set dem ligge der endnu, da han var der nede for

Takker.... opgiver nok i første omgang

--
Niels

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 05-07-02 08:04

> [...]
> fra mere eller mindre lovlige våben til stofbamser.
> Han mener, også at have set dem ligge der endnu, da han var der nede for

Jeg fandt den på auktionen på eBay.... håber bare at jeg får den

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler

Fra : Per

Dato : 17-07-02 10:55

"mjp" <mjpxnospam@hotpop.com> wrote in message
> Inde i Poetzsch ligger der så en lille forretning der sælges alt muligt
lige
> fra mere eller mindre lovlige våben til stofbamser.

Nu bliver jeg nysgerrig: Er Polizei Flensburg begyndt at se igennem fingre
med at der sælges mindre lovlige våben i Poetzsch? Det ligner dem ellers
ikke. Det kunne være at man burde kigge lidt på www.polizei-flensburg.de og
se hvad man bør gøre for det tilfælde at de ikke følger så godt med i de
danske nyhedsgrupper.

Men tak for tippet anyway. Min yngste datter elsker alt hvad der har med små
bamser at gøre.

Per