IE5.5 lange pauser
Fra : Jakob Rasmussen

Dato : 12-12-00 21:13

Jeg har for ikke så længe siden installeret IE5.5, men har siden oplevet, at
programmet for hver 2 - 5 minutter holder lange pauser (30 - 60 sek) ved
skift til en ny web-side. Jeg kan som regel bruge Tilbage-knappen og se de
cachede sider, men der er ikke nogen aktivitet på modemet. Jeg har uden
succes fjernet netværkskomponenterne til mit LAN-kort efter forslag fra
andet sted.

Min PC er en 200 MHz Pentium, 32 Mb RAM, 2,5 Gb HD, Win98.

Modemet er Eicon Diva ISDN Modem.

Fra : Nadia

Dato : 16-12-00 01:30

Er modemmet installeret med den driver der hedder pnp til sidst? hvis den er
det skal du ind i kontrolpanel-->modem-->og tilføje et nyt modem, vælge
driveren på din Eicon cd, og vælge den driver der ikke hedder pnp

Fra : David Einhorn AKA Ca~

Dato : 29-12-00 00:35

> [...]
> det skal du ind i kontrolpanel-->modem-->og tilføje et nyt modem, vælge
> driveren på din Eicon cd, og vælge den driver der ikke hedder pnp

Jeg har stortset det samme problem men med et 56k modem....
200 Mhz K6, 64 MB ram, 8 Gb HD, win 95 OSR 2 med DUN 1.3....
Problem begyndte først at komme for ca. 5 dage siden og jeg har installeret
5.5 SP1 igen, DUN 1.3 igen, modem driveren igen og Opera browseren igen.
(har også slettet Opera 5 men hjalp ikke).

Nogen der har forslag?

--
David Einhorn AKA Cannonfodder