Cookies errors...
Fra : Lars Hansen

Dato : 01-07-02 10:10

Hej.

På min Supernova-futura osv side har jeg fået lavet cookies...
Meeeen - jeg får konstant fejlbeskeder fra Error-loggen.

Jeg har lavet det sådan at brugeren selv kan bestemme hvilken
skrifttype/størrelse han/hun vil have

EX:

td {
font-family: ; <?php echo $HTTP_COOKIE_VARS["type"];?>
font-size: <?php echo $HTTP_COOKIE_VARS["storrelse"];?>pt;
}

Men - hvis brugeren ikke har været inde og bestemme dem så er de jo
"tomme".

Hvordan undgår jeg disse fejl? Nogle forslag?

Mvh.

Lars Hansen
http://bamf.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 01-07-02 12:20

Lars Hansen wrote in <575581f5.0207010110.5196a1af@posting.google.com>:
if ($HTTP_COOKIE_VARS["type"] er OK) {
$fontfamily = $HTTP_COOKIE_VARS["type"];
} else {
$fontfamily = default;
}
> font-family: ; <?php echo $fontfamily;?>

Eller hvis du kender listen over tilladte værdier kan du give dem hver et
nummer, og gemme nummeret i cookien.
Hvis cookien så indeholder et nummer, som passer med en font, osv...

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Lars Hansen

Dato : 02-07-02 12:42

Niels Andersen <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message news:<qWWT8.99863$N46.2554176@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> nummer, og gemme nummeret i cookien.
> Hvis cookien så indeholder et nummer, som passer med en font, osv...

Forstår ikke rigtig hvor du vil hen? Kan du ikke lige skære det ud i
pap og bøj det i neon? Tak

/lars