Hvilken strømforsyning uden støj ?
Fra : Vestjyden

Dato : 01-07-02 06:30

Hejsa.
Jeg skal have en ny strømforsyning til mit kabinet.
Og så er spørgsmålet. Hvilken en skal jeg købe, hvis jeg vil have en
der er så lydløs som muligt ?

Takker på forhånd...
--
Renè ( Holstebro )
rehof@tdcadsl.dk

Fra : Leony

Dato : 01-07-02 09:30

"Vestjyden" <rehof@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal have en ny strømforsyning til mit kabinet.
> Og så er spørgsmålet. Hvilken en skal jeg købe, hvis jeg vil have en
> der er så lydløs som muligt ?

Du skal gå efter en der er super silent (ifølge forhandleren, tit får man
lov til at betale ekstra for de super silente) eller bare vælge den første
og den bedste psu, derefter skal du udskifte blæseren i den med en blæser du
ved der larmer lige så lidt som du gerne vil have, evt en Papst 12 eller 19
DB.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/