Oasiskranse
Fra : Mette Svangren

Dato : 30-06-02 22:36

Jeg står og skal bruge en del oasiskranse til nogle blomsterdekorationer.
Men da jeg bor ret langt ude på landet, er det ikke sådan lige at smutte ud
og købe ind. Er der nogen, der kender et sted på nettet, hvor man kan se
priser (og evt. købe online). Google har ikke frembragt noget.... Eller
måske nogen generelt kan sige mig, hvilke størrelser, de findes i og angive
en ca.pris?

På forhånd tak for hjælpen
Mette

Fra : Elisabeth

Dato : 30-06-02 23:02

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> priser (og evt. købe online). Google har ikke frembragt noget.... Eller
> måske nogen generelt kan sige mig, hvilke størrelser, de findes i og

http://www.terapi-hobby.dk/SIDE048.pdf

hilsen bente

Fra : Mette Svangren

Dato : 30-06-02 23:30

"Elisabeth" <beks@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.terapi-hobby.dk/SIDE048.pdf
>
> hilsen bente

Tak for den hurtige hjælp. Desværre har de, så vidt jeg kan se, kun
oasiskranse til tørrede blomster. Jeg skal bruge "våde" kranse...

MVH Mette