HJÆLP! Gummimåtter søges
Fra : Kirsten Nielsen

Dato : 12-02-01 23:53

Hej
Jeg har købt en brugt hestetrailer, men desvære er der ikke gummimåtte i
bunden, så den er meget glat. Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i en
stor måtte eller evt. to mindre. Jeg har hørt, at nogle landmænd bruger dem
under køerne og andre bruger dem til heste at stå på.De findes også i nogle
lastbiler. Håber at der er nogen, som kan hjælpe. Vi kan ikke bruge
traileren uden.
Kirsten

Fra : Bjarne Rasmussen

Dato : 13-02-01 17:23

Hej Kirsten,
nu kan jeg jo ikke se hvor I bor, men prøv hos den lokale VVS-grossist eller
Jernforretning og måske også landbrugsmaskinforhandler.
Du skal søge en rimelig hård gummiplade med lidt mønster, da den jo heller
ikke må være glat og for blød, så skoene træder den i stykker.
Mvh
Bjarne

Fra : Joker

Dato : 14-02-01 20:59

Hej jeg ved ikke hvor du bor, men Grene Industri forhandler alletiders
gummimåtter - lidt dyre men slidstærke. Der er en afdeling i Skjern og i
Aalborg. Find evt. adressen på internettet.

Fra : susannemikkelsen

Dato : 25-05-01 23:33

Hej Kirsten
Vi står præcis samme sted som jer.....brugt heste trailer uden gummimåtte - og vi kan heller ikke bruge den.
Vil du ikke skrive og fortælle om I har fundet ud af noget fornuftigt ?
(en måtte fra Brenderup koster 3500 + moms)
Med venlig hilsen
Susanne Mikkelsen

http://www.kandu.dk/