HDD til bærbar
Fra : Michael Hansen

Dato : 30-06-02 20:24

Jeg har et spørgsmål ang. en HDD til en bærbar. Jeg har en Fujitsu Lifebook
270 DX med en 2 GB HD og ville så høre om det kunne lade sig gøre at
udskifte den med en 4 GB fra en Dell. Hvis det er, er det noget jeg rimlig
let kan gøre selv? Har rodet lidt med computere.

Fra : [9220] Ulrich Sørens~

Dato : 01-07-02 10:07

> [...]
> udskifte den med en 4 GB fra en Dell. Hvis det er, er det noget jeg rimlig
> let kan gøre selv? Har rodet lidt med computere.

Det kan du højst sandsynligt. Der kan være forskel på højden af HD'ene (jeg
tror nok der findes to standard højder) men jeg tror det ikke da de nok er
fra omkring samme tid. Det er normalt forholdsvis let at skifte HD, selv i
en bærbar, så det skulle du nok kunne klare selv.

--
Ulrich Sørensen