IR igennem pc til nokia 6210?
Fra : Nico_P

Dato : 12-02-01 23:37

hej NG

Jeg står og skal købe ny mobil (og svaret er blevet Nokia 6210)

så er mit spørgsmål....
en IR modtager / sender til logoer og alt andet....hvor kan den købes??
mit bundkort supporter oxo IR på boardet men syns ikke jeg kan finde en
nogensteder??

Greetings from Nico_P

Fra : bebjo

Dato : 12-02-01 23:45

"Nico_P" <nico[NO_SPAM]@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> hej NG
>
> Jeg står og skal købe ny mobil (og svaret er blevet Nokia 6210)
>
> så er mit spørgsmål....
> en IR modtager / sender til logoer og alt andet....hvor kan den købes??

http://www.av-consult.dk/ de er ikke på deres site men ring eller mail så
skaffer de dem.

--bebjo

Fra : Jakob V

Dato : 13-02-01 14:27

> http://www.av-consult.dk/ de er ikke på deres site men ring eller mail så
> skaffer de dem.

Hvad koster sådan en fætter?

bare sådan cirka. 100 ellr 2000,-?

mvh. jakob V

Fra : Nico_P

Dato : 13-02-01 17:52

hmm....jaja men hvilken slags er det så?
er det sådan en man monterer i en af sine com porte?? For det er ikke sådan
en jeg vil have fat i....det skulle helst være et kort til at sætte på
MB....

Nico_P
bebjo <bo@SLETDETTEaroma.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:969p1t$26i9$1@news.cybercity.dk...

Fra : bebjo

Dato : 13-02-01 18:36

> [...]
sådan
> en jeg vil have fat i....det skulle helst være et kort til at sætte på

Jeg mener det er ca. 700 og det er til computere der har IRDa på bundkortet,
jeg har i dag i Brinck i Lyngby set en com model til 550,- (teleringen tager
798)

--bebjo

Fra : Nico_P

Dato : 13-02-01 22:45

Er I da sindsyge (undskyld)

så kan man ligeså godt købe en skærm med IR indbygget....Du er sikker på at
det ikke er Nokias PC Data Suite kort og det hele du har set?? Det ligger
nemmerligt ca. til 1.000 kr!

nyhedsmeddelelse:96brao$1al5$1@news.cybercity.dk...