Codegen kabinetter?
Fra : Finn Boye

Dato : 30-06-02 18:36

Hej NG

Jeg skal købe ny computer da jeg snart skal studere. Men jeg mangler lige at
udpege mig et godt kabinet.

Da den forhandler jeg vil benytte "kun" har codegen i min prisklasse (max
500), vil jeg gerne vide hvilket eller hvilke codegen kabinetter der er
bedst.

Håber I kan hjælpe mig lidt.

Mvh.

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 30-06-02 20:03

Finn Boye <finnboye@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1f4175$0$124$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG

Det bedste Codegenkabinet er serverkabinettet type 9000-1 og det kan købes
for omkring 500 kr de fleste steder.

Mvh. Finn

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 30-06-02 20:06

"FINN EGMOSE" <fimus@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nyhedsmeddelelse:3d1f4175$0$124$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> Det bedste Codegenkabinet er serverkabinettet type 9000-1 og det kan købes

Hvis du vælger et codegen kabinet, skal du generelt regne med en meget
støjende PSU blæser.

Kasper

Fra : JRS

Dato : 01-07-02 08:02

"Kasper Hilligsøe" <204bkvh@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du vælger et codegen kabinet, skal du generelt regne med en meget
> støjende PSU blæser.
>
> Kasper

Min siger ikke noget .. Suser kun ... Såå ,. Den påstand holder vist ik ..

MVH'
JRS

Fra : Tinky Winky

Dato : 01-07-02 12:33

> Min siger ikke noget .. Suser kun ... Såå ,. Den påstand holder vist ik ..

Jeg kan i hvertfald høre min PSU blæser på mit Codegen 4046. Men en papst
blæser ville nok hjælpe på det.

Fra : Jakob M

Dato : 01-07-02 09:39

> Hvis du vælger et codegen kabinet, skal du generelt regne med en meget
> støjende PSU blæser.

Min siger intet (Codegen 9001)

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.

Fra : Deaster

Dato : 01-07-02 10:11

"Jakob M" <r49@hotmail.com> wrote in message

> Min siger intet (Codegen 9001)

Og hvad har du så gjort ved kabinettet siden det ikke siger noget ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Jakob M

Dato : 01-07-02 16:52

> Og hvad har du så gjort ved kabinettet siden det ikke siger noget ?

Nada, altså ved PSUen. De to medfølgende 80mm kabinetblæsere kører ved 7V,
lydløst.

Mvh
Jakob

Fra : Tinky Winky

Dato : 30-06-02 20:31

> [...]
>
> Da den forhandler jeg vil benytte "kun" har codegen i min prisklasse (max
> 500), vil jeg gerne vide hvilket eller hvilke codegen kabinetter der er

Jeg har lige købt et 4046 (C10). Det er OK og der er to ekstra USB og
output/microfon stik foran. Jeg gav ca. kr. 375,-, kan ikke huske det
præcist.

Fra : Leony

Dato : 30-06-02 22:11

"Finn Boye" <finnboye@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Da den forhandler jeg vil benytte "kun" har codegen i min prisklasse (max
> 500), vil jeg gerne vide hvilket eller hvilke codegen kabinetter der er
> bedst.

Det er vidst ligegyldigt hvilket du køber. Codegen er Codegen. Køb et som
har rigeligt plads til udvidelser.
Personligt ville jeg vælge deres serverkabinet (ved ikke lige hvad det
koster).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/