Er der nogen der ved om Riga er tilgængeli~
Fra : Steen Simonsen

Dato : 30-06-02 16:57

Hej

min kone og jeg vil gerne på ferie i en af de baltiske stater og byer. Vi
ved ikke om det er muligt da jeg sidder i kørestol.

Jeg vil være glad hvis der er en af jer der har nogle erfaringer som i vil
dele med mig.

med venlig hilsen Steen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-06-02 19:02

Steen Simonsen wrote:
> min kone og jeg vil gerne på ferie i en af de baltiske stater og
> byer. Vi ved ikke om det er muligt da jeg sidder i kørestol.

Udgangspunktet må være: selvfølgeligt er det muligt.
Men om det er en by der er super handicapvenlig ved jeg ikke...

Hvis du/i kan læse (forstå) engelsk, så er der her en artikel om en
kørestols-brugers besøg i Riga... [1]
http://www.xs4all.nl/~home/2001/baltics/baltic.htm

[1] artiklen handler engentligt om hendes møde med Dalai Lama, men der
er del om en kørestolsbrugers besvær med trapper og lign.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : lars mjaaland