Lüdenshøi - Sydfyn
Fra : Per Kyhn

Dato : 30-06-02 15:25

Jeg har en ane som i en periode omkring 1855 arbejde på et sted som hed
Lüdenshøi.
Det er formentlig en gård, og den skulle ligge i omegnen af Svendborg.
Er der nogen som kender den ?
mvh
Per Kyhn

Fra : Finn_Kyhn

Dato : 01-11-02 22:09

Hej Per.
Jeg så lige dit indlæg. Kan det være Lucienhøi ved Faaborg?
Har du et navn, stilling og en periode hvor vedkommende skulle have
været der?
venlig hilsen
Finn Kyhn

http://www.kandu.dk/