Vedr. stik til tastatur
Fra : Jakob Nielsen

Dato : 30-06-02 14:47

Jeg har købt et tastatur med et PS2-stik. Min computer har desværre kun et
PS2-stik til mus.

Findes der en "omformer" fra tastatur-PS2-stik til alm. "gammeldags"/stort
tastatur-indgang ???

mvh Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-02 14:53

"Jakob Nielsen" <jakob@putandtake.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> PS2-stik til mus.
>
> Findes der en "omformer" fra tastatur-PS2-stik til alm. "gammeldags"/stort

Ja!

Hos http://www.shg.dk kalder de den;"Adapter til keyboard PS/2 hun - DIN
han"

Claus

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 30-06-02 18:32

Yup! Det burde enhver comp. biks med respekt for sig selv have liggende. De
plejer at koste 20-50kr.

Mvh. Brian