AMD K6 II 400 & varme
Fra : SK

Dato : 30-06-02 20:50

Hvor mange grader må sådan en blive??

Mvh Steen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-06-02 14:01

SK wrote:
> Hvor mange grader må sådan en blive??

60 eller 70 grader afhængig af model.
En lille køleprofil og en 50 x 50 mm blæser klarer det nemt og støjsvagt.
http://users.erols.com/chare/elec.htm

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-06-02 18:32

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote in
message news:hiDT8.99701$N46.2515774@news010.worldonline.dk...

> 60 eller 70 grader afhængig af model.
> En lille køleprofil og en 50 x 50 mm blæser klarer det nemt og støjsvagt.

Ja, den er I hvert fald ikke speciel svær at køle...

På min Siemens Bærbare, med en K6-2+ 500 Mhz, kører den ved normal internet
surf og word skrivning, uden blæser. Og opgiver ca. 35 grader CPU temp...
Ved hårdarbejde, begynder den lille blæser at snore..

Selv da jeg sad udendørs med satan´en med solen blændende ned på den,, kørte
blæseren stadig ikke. og temp kom kun op på ca. 45 grader.

Jeg mener det er en normal desktop processor.. Men hvad vil de sige at det
er en K6-2+ altså, hvad +´et står for?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-06-02 21:56

Bjarke Hansen wrote:
:: "Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote
in
:: message news:hiDT8.99701$N46.2515774@news010.worldonline.dk...
::
[...]

+ mobile - bruger mindre strøm!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : M.N.

Dato : 30-06-02 16:22

"SK" <sk@tdcspace.dk> wrote in message
> Hvor mange grader må sådan en blive??
>
> Mvh Steen

Stil lige din tidszone.

Mogens

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-06-02 21:58

M.N. wrote:
> "SK" <sk@tdcspace.dk> wrote in message

> Stil lige din tidszone.
>
> Mogens
Damd! Havde jeg set det, havde jeg ikke svaret !

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen