Nyt grafikkort..?
Fra : --= Pomfrit =--

Dato : 30-06-02 10:41

Harj

Jeg har en 1,2 Thunderbird og 198 Mb ram. Creativ nVidia TNT 2 med 32 Mb
Ram. Bundkortet er et Asus et eller andet. (Kan ikke finde æsken da jeg lige
er flyttet.)
Jeg har prøvet GTA 3 og Unreal Tournament demoen. Men de hakker en del. Mit
spørgsmål er så om jeg skal købe nogen flere ram og en større cpu + bundkort
eller om jeg bare skal købe mig et nyt grafikkort. (GeForce 4 TI)
Hvad skal jeg købe? Og hvilke dele skal det så være..??

Mvh

Pomfrit

Fra : Lasse Thomassen

Dato : 30-06-02 11:22

Køb et nyt grafikkort for guds skyld.

Men nogle flere ram kan altid gøre underværker, dog i dit tilfælde tror jeg
det er grafikkortet der flaskehalsen.

Mvh.

Lasse

Fra : [2200] Nikolas

Dato : 30-06-02 11:36

Min 256 Ram helst mere.
Men et nyt grafikkortet er vigtigere i dit system, dog vil jeg sige at du
kan ikke udnytte et G4 kort fordi flaskehalsen så vil ligge et andet
sted.(bussen osv.)
Mit bud køb et billigere G3 kort
Og vent så med G4 til systemet skal skiftes og på den tid er G4 sikkert også
faldet i pris.

Mvh Nikolas

Fra : max

Dato : 30-06-02 15:26

"[2200] Nikolas" <bastaNOSPAM@image.dk> wrote in message
> [...]
> Mit bud køb et billigere G3 kort
> Og vent så med G4 til systemet skal skiftes og på den tid er G4 sikkert også

Det lyder meget fornuftigt.. Ram er igen billigere..
max

Fra : --= Pomfrit =--

Dato : 30-06-02 18:52

Jamen jeg vil på udkig efter et GeForce 3 kort så...

Hvilket Geforce 3 er det bedste så..? Jeg tænker på et som understøtter bump
mapping og alt det der..!!!

Fra : Martin K

Dato : 30-06-02 19:16

--= Pomfrit =-- wrote:
> Jamen jeg vil på udkig efter et GeForce 3 kort så...
>
> Hvilket Geforce 3 er det bedste så..? Jeg tænker på et som
> understøtter bump mapping og alt det der..!!!

Det bedste til prisen vil jeg mene er et GeForce 3 Ti200, der kan erhverves
for ca. en tusse.... Skulle vidst have en ret fin performance

--
Martin K

Fra : Klaus Petersen

Dato : 01-07-02 02:23

>... for ca. en tusse.... Skulle vidst have en ret fin performance

Ja - det kører fint (TV-Out'en er noget skod, men hva faen...).
Flytter formindtlig flaskehalsen fra grafikkort til et andet sted ligesom
den gjorde i min.