vilken massa onödigt tjafs och så lite fis~
Fra : Henric Blomqvist

Dato : 12-02-01 22:54

Jag måste säga att denna NG:n är full med en massa tjafs och lustifikationer
(bland en del riktigt bra inlägg). Bara som ett exempel titta på alla svar
till "kvinder och lysfiskeri"... Där blev det en massa svar. Skulle man
däremot ställa en fråga som rör fiske eller utrustning är det en 50-50 chans
att ingen svarar. Vad kan detta bero på? Det kanske är så att det inte finns
så många som kan något i denna gruppen?
Jag försöker verkligen alltid att svara på frågor om jag sitter inne med
kunskap. Något som alla borde göra enligt mig.
Mvh Henric

Fra : Anders og Berit

Dato : 12-02-01 23:13

Eller også er der ingen der ejer et par snowbee waders som har læst dit
spørgsmål endnu.

Nej spøg til side. Jeg synes generelt at der kommer mange gode svar på
spørgsmålene. Men hvis du kigger over navnelisten, er der egentlig ikke så
mange brugere. Og i øvrigt har der for ganske nyligt været nogle længere og
ganske interessante tråde om waders.

Jeg svarer på et fisketekniske spørgsmål hvis jeg føler mig hjemme i området
eller emnet. Og jeg har lige kigget baglæns. Det er ikke meget der står
ubesvaret.

Hold ud så skal du både få og give mere endnu.

Knæk og bræk
Anders Post

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 13-02-01 00:05

Ok, I get your point.
Det är väl bara jag som är lite grinig för att mina vadare läcker
Men jag tycker ändå att det ibland snurrar iväg lite väl mycket.
Har haft några diskussioner i swnet.fritid.fiske och även där kan det bli en
hel del tjafs. Ibland kan en tråkig människa förstöra en hel tråd...
Jag följer ditt tips och ser tiden an. Få tips är ju alltid bättre än inga.
Mvh Henric